Płatności i dostawa

Płatności i dostawy w sklepie www.zielonykuferek.pl

1. Formy płatności

  1. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:
    - za pobraniem - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki;
    - przelewem przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sklepu.
  2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:
    - w przypadku wybrania płatności za pobraniem, przesyłka wysyłana jest w przeciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia przez Nabywcę;
    - w przypadku dokonania zapłaty na rachunek bankowy Sklepu, przesyłka zostanie wysłana
    w przeciągu 24 godzin od momentu wpływu środków na rachunek bankowy Sklepu.

2. Termin realizacji

  1. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.
  2. Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
  3. Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  4. „Sklep "Zielony Kuferek" zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.
  5. O przewidywanym czasie realizacji Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia.
  6. O dokładnym terminie (dzień i przedział czasowy) dostarczenia przesyłki Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie wysyłki towaru
    z naszego magazynu.

3. Dostawa towaru

  1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym www.zielonykuferek.pl realizowane są na terenie całego kraju,.
  2. Dostawy krajowe realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Orientacyjne wartości opłat są wyliczane przez system i podawane w momencie składania zamówienia.
  4. Ewentualna zmiana standardu dostawy, dokonana przez Nabywcę już po wysyłce towaru
    z magazynu, polegająca na zmianie miejsca lub terminu dostawy, może wiązać się
    z dodatkowymi kosztami, które będą obciążały Nabywcę.
  5. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem.
    Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  6. Odbierając towar Nabywca jest bezwzględnie zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, oraz czy jej zawartość jest zgodna
    z zamówieniem.
  7. W przypadku wystąpienia uszkodzeń transportowych lub niezgodności z zamówieniem Nabywca zobowiązany jest do spisania w obecności kuriera Protokołu uszkodzeń lub Protokołu niezgodności.

 

4. Reklamacje i zwroty

 

  1. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze Sklepem telefonicznie: +48 603 16 75 99 lub mailem: kontakt@zielonykuferek.pl. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych podczas transportu jest spisanie w momencie dostawy w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu uszkodzeń".
  2. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271). Aby zwrot został uznany muszą być spełnione następujące warunki:

-          towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów używania;

-          towar musi zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu;

-          produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane;

-          jakiekolwiek metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone;

-          podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do nas z powrotem podpisanego „dokumentu zwrotu”

Zwracany towar odsyłają Państwo na swój własny koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep zwracanego towaru, przelewem na wskazany (w dokumencie zwrotu) rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany adres. Sklep zwraca wyłącznie cenę zakupionego towaru, bez uwzględnienia kosztów przesyłki zwracanego towaru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel